zondag 16 april 2017

Easter Bunny

Ze is nog wat te klein om paaseitjes te zoeken in de tuin, maar kleine Denise ziet er vandaag toch op haar paasbest (knipoog) uit.




De aandacht gaat natuurlijk naar de haarband. Ongelooflijk hoeveel gratis (baby)patroontjes er op Pinterest te vinden zijn, maar deze kreeg toch mijn voorkeur. Er is helemaal niets moeilijk aan. Een mooie knoop maken daarentegen vroeg iets meer oefening ;-).

Het vrolijke stofje was een couponnetje dat ik enkele jaren geleden van oma kreeg. Ze had het gekocht om een sweatertje voor Cyrille mee te maken. Ikzelf vond de roze bloemetjes en de konijntjes te meisjesachtig voor mijn stoere jongen. Het stofje belandde helemaal onderaan de stoffenkast ... tot kleine Denise haar opwachting maakte.


Ook voor het rompertje gebruikte ik een gratis patroon: Kiind Jumpsuit. Alles wordt stap voor stap uitgelegd, maar toch had ik wat last met de beensluiting: de drukknopen kwamen steeds los. Volgende keer dat ik het pakje maak, gebruik ik voor de boorden geen dikke boordstof, maar een dunnere tricot en voorzie ik een extra drukknoop.


Stof: De Stoffenkamer
Patroon romper: Kiind Jumpsuit
Patroon haarlint: Coralandco.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen