woensdag 7 juni 2017

Kon'nichiwa: kimono time!

Er rolde nog nooit zo een klein, schattig ensemble vanonder mijn machine. Een restje stofje, meer was er niet nodig om deze kimono met bijhorend broekje te naaien.




schattig - lief - cute: drie woorden om dit pakje te omschrijven.

Ik geef toe, tijdens het naaien kwamen soms andere (niet voor publicatie) woorden in me op. De handleiding was vrij summier en kon me niet echt vooruit helpen. 



Ik naaide het pakje tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Dat ik tijdens het naaien links en rechts met elkaar verwisselde, wijd ik helemaal aan 'zwangerschapsdementie'.

Ik probeerde te redden wat te redden viel en toegegeven: het mag gezien worden - en daar zit ons fotomodel zeker voor iets tussen :-)



Broekje
Patroon: Blanche (maat 56) - Veritas Baby Magazine n°5
Stof: Copper Delight Sweat - Chat Chocolat

Topje
Patroon: Becca (maat 56) - Veritas Baby Magazine n°5
Stof: Copper Delight Sweat - Chat Chocolat

1 opmerking:

  1. Wauw! Je moet dat kind laten casten bij Filou and friends ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen