vrijdag 21 juli 2017

Angel Ouffit

Och wat is het leuk om ienie-minie-meisjeskleren te naaien.



De Angel Outfit van La Maison Victor dateert al van vorig jaar - nog lang voor ik zwanger was van Denise. Toen ik het nummer doorbladerde viel mijn oog onmiddellijk op dit super schattig ensemble. Ergens in mijn achterhoofd dacht ik: "Als we ooit een meisje hebben, dan naai ik dit pakje." En ja hoor, toen we ruim een half jaar later ontdekten dat de baby een klein meisje was, werd het magazine uit de kast gehaald. Deze Angel Outfit was het eerste wat voor onze kleine meid vanonder de machine rolde.



Het pakje (broekje, topje en haarband) zat snel in elkaar. Ik volgde de werkbeschrijving, maar in de zoompjes voorzag ik comfortabele kinderelastiek (extra soepele elastiek).




Zeg nu zelf, in deze angel outfit is ze net een echt engeltje!



Patroon: Angel Outfit (La Maison Victor - editie mei/juni 2016)
Stof: lag al vééél te lang in mijn stoffenkast

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen