maandag 25 september 2017

Mama, waarom ben je in camouflage?


Het tijgerstofje was een restje dat ik heel lang geleden van een ex-collega kreeg. Eigenlijk was ik vergeten dat ik het had, maar sinds ik besloot een stoffenkoopstop te houden, graaf ik wat dieper in mijn stoffenkast ... en vind ik vergeten schatten stofjes.


Jani zou de print zeker en vast afkeuren, maar ik heb altijd al een zwak gehad voor dierenprints. Ik ging dus op zoek naar een passend patroon waar mijn 'tijgervelletje' goed tot zijn recht zou komen. 



De Bloom Sweater maakte ik al eerder, maar voor het eerst werden de ritsen in de zijnaad voorzien. Deze zijn louter voor de sier, maar geven de comfortabele trui een leuke eye-catcher. Het rugpand en de mouwen knipte ik uit zwarte sweaterstof, kwestie van niet helemaal te overdrijven ... 



Patroon: Bloom sweater - La Maison Victor (mei - juni 2017)
Stof: Zacht tijgerstofje + zwarte sweaterstof (uit de stoffenkast, die eindelijk iets minder uitpuilt ....)
Fournituren: Veritas



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen