dinsdag 3 oktober 2017

Who let the dogs out!

Werelddierendag - Dat werd hier dit jaar gevierd met een lekker leuke cardigan. Ik maakte voor de oudste zoon de Camil Cardigan uit LMV. De comfortabele gilet met sjaalkraag is een onmisbaar item uit de najaarsgarderobe en bovendien zit het eenvoudig patroon zeer snel in elkaar!



Matisse is verzot op de losse trui ... en daar zitten de snoezige hondjes zeker voor iets tussen. De kraag en de boorden knipte ik uit zwarte boordstof zodat het drukke motief wat gebroken werd. Om één of andere mysterieuze reden weigerde mijn naaimachine om knoopsgaten te maken. Met veel gepruts naaide ik de knoopsgaten handmatig ... och, wat had ik tijdens dat rotklusje een spijt dat ik zo'n grote knopen had gekozen.



Een Boston Terrier was niet te vinden voor de fotoshoot dus verwenden we Tomar. In ruil voor enkele verschillende hondensnoepjes kwam hij gewillig poseren.



Patroon: Camil Cardigan (La Maison Victor - sept / okt 2015: mijn allereerste exemplaar van La Maison Victor dat ik kocht ...)
Stof: Boston Terrier (Andrea Lauren - Kiwi Fabrics)

2 opmerkingen:

  1. Heel tof gemaakt zowel de cardigan als de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel leuk zo, zo'n lief gezichtje op de foto's

    BeantwoordenVerwijderen